Saturday, November 8, 2008

Gud nite, Father

Everybody's got something to left behind....

Bapa, pengen nean aku bisa untuk dicintai.
Besok ato entah kapan senyum itu tetep akan membekas.
Juga jabatan hangat tangannya tetap akan mengisi hari2 ini.
Sy tak mau hari2 yang melelahkan serta menjemukan.
Ingin mendapat hari2 yang ceria to feel, to love, to be love.
To be Love, father.
I know with You, I can make my life into a beautiful way.
Inilah cara yang harus dijalani, dimana saya dan dirinya berkomunikasi lewat hal yang berbeda.
Saya merasakan apa yang ada di hatinya.
Saya rasa juga dia tahu apa yang saya rasa.
Mungkin hanya sekedar feeling, tapi maknanya bisa membuat hati menjadi ceria sepanjang minggu.
I don't wanna let this feeling go away.
I wanna feel all that things that call happiness thats only a dream away.
But it all is Your command.
I don't wanna fight it.
Wanna live my life the way U are teach me to do.
It's all about giving with affection.

Gud nite, Father. I brought ner into Your hand.

No comments: